wedding tickers

samma kläder två gånger?

Idag kom jag att tänka på en sak...

Jo, jag kan inte ha samma kläder till jobbet två dagar i följd... det konstaterade jag idag... det går bara inte, de kläder som jag hade på mej idag så kan jag omöjligt ha imorgon....
Varför?
Jo något svar har jag inte, men det är fakta, däremot kan jag tänka mej att ha de kläder jag hade i måndags på mej på fredagen...

Det kan hända att det händer en eller två gånger på ett år som jag skulle ha samma kläder två dagar i följd...

Hur är ni?

Jag lämnade att undra idag om jag är konstig, för det var åtm fyra stycken på jobbet som hade samma kläder på sej idag som igår... hmm....

Berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0