wedding tickers

precis som jag ville!

Denna dag har varit precis som jag ville att den skulle vara...:)
Har njutit av att vara ledig idag, har inte tänkt en tanke på jobbet!

Vädret har varit det bästa, låg och stekte mej i solen en stund mitt på dagen men det var alldeles för varmt, så jag bestämde mej för att cykla till stan...:) och det var väldigt skönt och riktigt härligt...
Men när jag skulle cykla hemåt sen så hade det börjat bildas hotfulla moln om regn och det hade blivit kallare...
Men inget regn kom tack och lov, några droppar kom när jag parkerade cykeln här hemma!

Sen har jag slappat och läst ut min bok!

Snacka om att jag är en bokmal ut i fingerspetsarna!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: jag är 200 meterslöpare o 400 meterslöpare :) sen är jag oxå cyklist.

jag har sprunit organiserat sen jag va 8år, efter att ha gått på friidrottsskola i 2 år :)



klart du ska börja igen! :D

2008-07-04 @ 18:38:30
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Kim

Tack så mycket!



Jag är också en bokmal! Jag köper alltid nya böcker men dom ligger och dammar i bokhyllan tills Leon är sisådär 5 år gammal då jag har tid att ägna tid åt böckerna igen. :)

2008-07-04 @ 21:33:07
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0