wedding tickers

Powerpark

Idag har vi varit med S och M till Powerpark i Härmä...:)

Varmt var det och roligt!
Men nog har man blivit feg på senare år, varför är det så?
Förr kunde man och vågade framför allt fara på allting, det var som ingen skillnad, fastän de for hårt, runt eller lugnt så kunde man ändå fara på dem! Nu är det så att man darrar och funderar om man vågar fara eller ej... hoho säger jag bara!
3 åkattraktioner räckte för min del... fy på mej!

Här kommer lite bilder!


I dessa gungor såg man vida omkring!





Denna äckliga Thyphoon grejjen vågade man sig i ifjol, men iår vågade jag mej inte dit...



Här är T, S och M, mätta och belåtna efter maten!



En liten del av Powerpark!




Här åker M i den nya grejjen för iår, jag övervägde om jag skulle fara eller ej, men jag beslutade mej för att jag är för feg!!!

Kommentarer
Postat av: Laura

Låter som om ni har haft en kul dag! :) Visst är det så att man blir fegare med åldern, man tänker efter flera gånger innan man gör något. Både på gott och ont. :)

2008-07-20 @ 23:52:42
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Malin

varken din video eller bilder "funkar".. videon är inte "available" och då man trycker på bilderna så kommer det fram "not found" !

2008-07-21 @ 09:32:03
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0