wedding tickers

ny dag!

Igår var det terassen som gällde var riktigt kul...:) tur att vi gick så tidigt så vi fick ett bord...
Vi funderade redan hur sjutton vi ska få ett bord på fredag och lördag.... hmmm...
Det blir ett mysterium! Hoppas någon stiger upp när vi kommer dit :)

Inatt har jag sovit väldigt dåligt, alltså jag har varit vaken varje eviga minut nästa, kändes hopplöst när klockan var 4... jag tänkte att nu stiger jag upp att detta blir inte till något....
Men jag fortsatte och vände och vred på mej till halv 10...

Idag tror jag inte att vi kommer att göra mycket... tror inte att vi beger oss av in till stan... men vem vet...
Jag tror jag kommer att steka mej på terassen och så kommer jag att äta laktrisremmar...:)

För övrigt så närmar sig semestern sig sitt slut...:( och PHT tenten närmar sig med stormsteg och jag har inte läst ett skvatt ännu!!! meeen den dagen den sorgen.... men jag MÅSTE klara den... hoho!

Skulle behöva ta lite bilder när vi far ut nästa gång eller hur M ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0