wedding tickers

Min dag!

Klockan ringde kvart över sex och jag tänkte att nu vill jag inte vara med längre... jag vill inte till jobbet och till på köpet somnade jag inte före klockan två i natt...:(
Vände och vred på mej och funderade på jobbet hela tiden...:(

Nåja jag beslöt att ta cykeln till jobbet och när jag kom till jobbet var det att börja reda upp skrivbordet och sen började det välla in löner...:(
Så imorgon har jag nog att göra så jag vet inte vad jag ska ta mej till... vet inte hur jag ska få gjort allt imorgon för det måste göras imorgon...!

Sen dirket efter jobbet var det ju dags för vår PT träff och gymmet...:)
Det var superkul men man kan nog konstatera att mina armmuskler är hur svaga som helst, men det ska bli ändring på det...:)
Nu ska det börjas fara till gymmet åtm en gång per vecka...:)
Och det är mycket roligare när vi är två och man har ett program att följa...:)

Nu är jag hur trött som helst efter att ha cyklat hem efter gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0