wedding tickers

lat!

Nu tycker jag att jag har börjat bli lite för lat... avbokade även dagens bodycombat pass, vad sjutton har jag för fel???

Men jag hade en hel del att stå i, har en massa papper till bolaget att fylla i, så vi har gått idag och knackat på dörrar här runtomkring oss, hoho säger jag bara. Ibland är det inte alls roligt att vara disponent...:(

Och på jobbet är det ett ända virr varr, mina kunder har fått spunk.... alltså de är helt hopplösa, jag längtar så till nästa fredag när jag får semester. Dock bara två veckor, och då ska vi bara ta det lugnt och inte göra något....:) min sambo har nämligen också ledigt då...:)

Planerna är att besöka bostadsmässan i Vasa, det är nog det längsta vi kommer att åka, ska ju till lappland senare i höst... Sen ska vi nu mest lata oss första veckan och sen andra veckan är det ju Jakobsdagar, så då är man typ ute var och varannan dag/kväll/natt!!!

Imorgon får jag äntligen ta mitt godis som jag har förberett färdigt i min skrivbordslåda på jobbet, och jag fick påsen gratis av en kund... Inte alls illa...:)

So long!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi är två som är lata! Var och bokade tid till kosmetologen idag så ska di på fredag strax före 12:ans bodycombat pass... Betyder ju att jag måste avboka! Du kan kom å enjoy mej en kväll på terassen under jeppisdagarna, T börjar ju jobba den veckan så..

2008-07-02 @ 21:08:25
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0