wedding tickers

Känner mej sliten...

Orsaken till att jag inte har orkat skriva tidigare idag är att jag känner mej så sliten... denna vecka tar på krafterna... och det är ju inte bara i jobbet det är tugnt, när man kommer hem är det samma sak, då är det en massa pysslas med grannen och en massa gnabbas om allting..

Jag orkar inte mer med grannen och allting, har börjar gå för långt karlen..
Idag tog jag själv i saken och ringde åt de som skulle komma och gräva, så förhoppningsvis är de här i morgon eller på torsdag... arma gubbe!

Till på köpet så ringde han nyss på min mobil och frågade om T kunde komma över dit några minuter... Till först hade jag inte tänkt svara, men då tänkte jag att om jag inte gör det kommer han säkert här förbi gående utanför våra fönster...:(

Så nu ska vi se hur länge han uppehåller T hemma hos sig, han sa att det bara tar några minuter, jo visst!

Ja, jag vet att det är en massa tjat om grannen hit och dit och allt, men jag måste få prata någonstans...

Skulle behöva gå och lägga mej...

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Laura

vad är det för granne ni har riktigt??

2008-07-08 @ 21:54:29
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad sjutton håller er granne på med egentligen?:S Han låter ju helt omänsklig!!!!

2008-07-09 @ 11:13:36
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Josephine

ja, nu är ju livet konstigt. och 6 år är en lång tid, så det tar ju sin lilla tid före man vänjer sig att vara ensam, trist, men sen är det väl så att tiden läker alla sår..

2008-07-09 @ 16:07:38
URL: http://mumintroll84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0