wedding tickers

Inte tid!

Igår hade jag inte alls tid att skriva blogg, knappast något mycket idag heller om jag har allt på klart....:)

Gårdagen var händelserik, först kom mamma och pappa hit och vi började sätta ner stenar...:) bra med expert hjälp :) sen så var vi faktiskt på två husvisningar...:) Tro det eller ej men det var vi! Roligt var det och man är bara "harmad" nu efteråt... men vem vet..

Sen efter det så fortsatte vi med stensättningarna och snart är vi nog klara med vår gång då och hälften av stora gången...:) Sen när det är klart så kommer nog det bilder!
Jag tycker det blir jätte snyggt och nu kan man gå i strumpfötter där ute lite också, hatar att gå barfota på grus...:(

Nu ska jag börja väcka liv i min andra halva, han susar så sött ännu... men det är inte att undras på vi har varit ute klockan runt de senaste 4 eller 5 dagarna!
Här inne ser det ut som stryk men annars ok!

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0