wedding tickers

Igen!

Nu igen regnar det, arma dagar vad man börjar bli trött på det och de lovar ju inte ett dugg bättre...:( hoho, gillar inte det alls... får hoppas att det reder upp sig till nästa vecka när vi får semester! :)

Denna dag har flutit på som bara vad, nu skulle det vara skönt att krypa under täcket och sova, är så trött, jobbet är så tung nu före semestern...
Nästa gång efter semestern vet jag inte hur jag ska trolla så jag hinner med allt, för denna gång hade jag 3 veckor på mej mellan semestern och nästa semester, men nästa gång är det bara 2 veckor... och då ska jag har gjort exakt samma sak på 2 veckor som jag nu försöker pina mej igenom på 3 veckor...
Hur ska det gå?
Jag har mina tvivel ännu men kanske det går ändå på nått sätt...:/

Få se vad grannen säger imorgon när han får se när grävarna kommer hit mitt på dagen...:) hihi!
Tur att närmaste grannen är hemma när de kommer så att jag inte behöver konfrontera honom ensam!
För det får inte bli gnabbas för då gräver de inte har de sagt... så det är bäst att grannen håller tyst nu för det måste ju grävas för att vi ska kunna börja sätta ner stenplattorna!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0