wedding tickers

Hemmakväll :)

Ikväll har vi bara haft en skön hemmakväll, med lite cider, slapp framför tvn och kollat filmer...:)
Riktigt skönt! Idag har jag för första gången förstått att njuta av min semesterdag :)

Förra gången (som jag tidigare har berättat), när jag hade semester 2 veckor så steg jag ju upp samtidigt som min sambo åkte iväg till jobbet, så jag var aldrig utvilad och jag var mega trött varje kväll... hade en massa program varje dag, det var knappt så det var en dag som inte innehöll något program, hoho!

Så nu när min sambo och jag får semester samtidigt, närmare bestämt om en vecka :) Så har han sagt att han ska lära mej hur man har semester...:) undrar hur det kommer att sluta egentligen???
Sova till 12? Ligga och slappa hela tiden framför datorn eller tv:n eller på terassen?
Nja, jag hoppas inte det...:)
För jag har ju redan en del program som jag ska ha genomfört...:P

Varför är det så att det känns som om man skulle behöva hinna med så mycket som möjligt när man har semester??? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0