wedding tickers

Helgen...

I helgen så kommer det bli en massa jobb här vid vårt bostadsbolag...
Nu har de fört hit grus och allting... så det blir en massa vibreras om mätas i morgon och på söndag...
Det kommer nog att bli bra när allt är klart...

Några missöden hände när de grävde, men det var nog småpotatis...:)

Känns egentligen skit när man måste göra sådant här på semestern, men det hjälps inte, vi har ju nu försökt få början i två månader så...

nu igen har jag lite sjuk hals, hatar om jag ska bli sjuk på semestern...:(

Nu ska jag gå och utforska min mobil igen...:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har även sjuk hals :( Oj gud va du satsar pengar på en mobiltelefon :P

2008-07-11 @ 20:03:25
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0