wedding tickers

Hatar!

Usch vad jag kan hata måndagar...
Kan det finnas någon dag i veckan som är lika eländig som en måndag? nä-e jag tror inte att det är möjligt...!!!

Min måndag kunde inte börja värre.... när jag skulle hämta morgontidningen så möter jag på den värsta grannen här i huset och han började beklaga sej över dessa plattor att vi kan inte göra si och inte så, och varför har vi mätt måtten så som vi har gjort??? ja-a du grannen, du ska inte ta egna beslut utan följa de beslut som tas upp på möten.. hoho, vad man kunde bli irriterad...

Sen i jobbet så har det varit allmänt jobbigt, jobbiga kunder, jobbiga verifikat... men jag kom igenom dagen och nu återstår 4 arbetsdagar före semestern, och det kommer troligen och bli en hel del övertid så att jag får igenom allt som ska göras före semestern...!!!

Hur har er måndag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0