wedding tickers

Har någon detta dilemma?

Varför ska det vara såhär?

Varje söndag när man borde vara trött före klockan 10 och ligga i säng vid 10 så är man så himla pigg?????????
Såhär är det varje söndag för mej, jag somnar först vid 1 eller 2 på natten, ibland senare än så.. och på jobbet på måndagarna är jag så himla trött att jag inte orkar hålla ögonen öppna!!!!!!!

Det måste ju bero på att man är så länge uppe på helgerna och sen sover man så länge att man inte helt enkelt är trött på söndag kväll!

Irriterande är det, men jag vill ändå inte ändra på hur helgens dygnsryttmer är... så jag får helt enkelt infinna mej med dilemmat!

Har någon annan samma problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0