wedding tickers

Godmorgon!

Hello alla!

Nu är jag tillbaka igen, och vet ni vad? Jo, min vilja gick igenom...:) Det är vackert väder och det är himla varmt och då vet ni nog säkert vad jag syftar på? Jo jag är nämligen LEDIG idag från jobbet...:)
Så skönt så skönt, dock kunde jag inte sova efter att min sambo åkte iväg till jobbet, men det är väl lika så bra det...:)

Idag kommer jag nog att vara ute en hel del på terassen och steka mej skulle jag tro...:)
Men vem vet kanske jag kommer och lämnar bokmärken här lite nu som då!

Vad ska ni göra idag?

Ha d bra!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

Ha en skön fredag!

2008-07-04 @ 09:09:06
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0