wedding tickers

Försökt njuta!

Idag har jag försökt njuta av min semesterdag... imorgon är det tyvärr jobbet som kallar...:( skulle inte alls ha någon lust!!!
Men det är så det är!

Igår var det igen jeppisdagarna som gällde men vi var inte alls på G... skulle egentligen inte ha velat fara ut men vi for ändå... det är ju ändå bara jeppisdagar en gång i året...
Men det är så vansinnigt mycket folk så man blir ju tokig...!!!!

Den dag har jag nog latat mej... hade tänkt stiga upp senast 9 så att jag skulle vara trött ikväll... men nja det lyckades inte, förvisso så var jag vaken halv nio men sen somnade jag om och sov till kvart före elva...:)
Så nu är jag inte alls trött!!

Nu ska vi grilla biffar och jag ska krypa upp i soffan och läsa...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0