wedding tickers

Energi

Det har jag nu så det skulle räcka åt flera personer... inte alls bra för det betyder att om en liten stund så kommer jag att bli dödstrött på en gång...:(
Och det vill jag inte!

Imorgon är det då fredag och jag har inte några direkta planer, hoppas att det ska vara solsken, fast de har ju lovat regn...:/ Får verkligen hoppas att det kommer värmebölja till nästa vecka för då är det JAKOBSDAGAR...:) Jippiiii!!!!
Ni som inte har varit till Jakobstad tidigare borde komma nästa vecka och då helst på fredag eller lördag...:)

Sen efter den veckan är semestern tyvärr över för denna gång,... men bara för två veckor..:)

Någon fler med energi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0