wedding tickers

en dag till

Nu är det en dag till tills min semester börjar...:) jippiii....
Får hoppas att det är sista jobb dagen i morgon, för idag var jag tvungen att fara hem 11 för då skulle grävarna ha kommit men den kom först 3... hympf!

Imorgon ska de göra grunden klar...:)
Så jag hoppas att jag inte behöver vara hemma, för då kan jag glömma att jag får semester efter morgondagen, har så mycket ogjort ännu och så mycket att reda upp!!!
Blä!

Men sen när det är över så blir det skönt...:)

Ikväll har jag inte gjort så mycket, T är ute och bygger förrådet.. det är riktigt just färdigt... jag har varit ute på en liten länk....

Nu tror jag att jag ska spana på nätet och sen slappa med boken som snart är utläst...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0