wedding tickers

Dags för terassen igen!

Nu var det då fredag och jakobsdagarna håller på att rinna ut i sanden igen för ett år framåt.. Denna vecka går så otroligt snabbt så man hinner ju inte med heller....

Har just varit på PT-Träff och det gick riktigt bra, hon tyckte sej se att resultatet far framåt....:)
På måndag har vi igen träff och då ska vi börja vara i gymmet... ÄNTLIGEN!!!

Ikväll kan hon dock glömma att vi skulle skippa cider... det är bara så!

Jag tog faktiskt cykeln när vi skulle på pt-träffen i dag och då har T och jag tänkt fara till stan här mitt på dagen så då tror jag också att vi cyklar, och sen ikväll ska vi också cykla...:)
Bra med motion när det är jakobsdagar!

Nu ska jag sluta gnälla här om jakobsdagar, nu ska jag ut i solen!
T städar som om han skulle få betalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0