wedding tickers

ÄNTLIGEN!!!

Man får nog faktiskt säga att äntligen har vi plattorna klara...:)
Eller vår del av gången plus vår närmsta granne, så då återstår två gångar och halva långa gången... och de har sagt att de ska börja göra den i helgen, men jag tror inte på det före jag ser det med egna ögon..:)
Och då ska vi njuta för vi kommer inte röra en till sten, de får fixa det själv....:)

Om jag får säga det själv så blev det riktigt snyggt...

Här kommer lite bilder från gången, tyvärr har jag ingen före bild...






Kommentarer
Postat av: Malin

Det blev ju supersnyggt!!! :) Man ser nog på ena bilden (de som har plattorna ogjorda) hur det såg ut före :)

2008-07-15 @ 20:50:11
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Laura

Oj, vad fint det blev! Och så får man ju se lite hur ni bor också! :O)

2008-07-16 @ 00:10:52
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0