wedding tickers

Åh fy farao!

Usch fy och blä....
Min sambo håller på att städa lite här och jag måste medge att jag har varit liiiite slarvig denna gång...
Ibland brukar jag slänga eller lägga in mina väskor i garderoben som är bakom spisen...
Nu visade det sig att jag hade lämnat en banan i väskan där och ni kan ju gissa om det inte var helt rutten och mögglig och hade runnit igenom väskan ut på golvet... usch vad det luktade när min sambo hittade det...:( fy attans!

Det har säkert varit där sen jag sist var till helsingfors vilket blir 29 maj... nami... eller så inte!



Kommentarer
Postat av: Kim

Ja, det tycker jag också. Hade hon köpt designen utav mig så hade jag inte brytt mig så mycket. Men om hon fick den gratis som sagt så var det lite ett krav att man har länken till mig då.



Nååja..



Låter mindre fräscht med bananen! Tror det hänt dom flesta. Jag hade en banan i min väska i garderoben i nästan ett halvår och jag förstod liksom aldrig varför det alltid luktade mögligt där inne, tills jag hittade bananen då. :)

2008-07-02 @ 09:45:59
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0