wedding tickers

1 juli

Idag är det ju första dagen i juli och jag tycker INTE att sommaren har infunnit sig, varför?

Man blir så besviken, nu har man väntat hela vintern och början av året att sommaren ska komma och det ska bli varmt och soligt... men istället så har det bara regnat och regnat och regnat....
Håller på att få nå fel snart, tur att man inte har semester ännu utan det är två veckor dit och jag hoppas att det slutar regna tills dess...:)

Och JAKOBSDAGARNA måste bli fiiiiiiiin........................ om det regnar då så är det verkligen skit!!!!!!!

Men den dagen, den sorgen...:P

Kommentarer
Postat av: Malin

Har anmält mig till fredagens pass kl.12, får se om jag åker då...

Hmm, behöver lite hjälp med nya bloggen.. Jag får nämligen inte infon om mig själv att synnas :S under "inställningar" så finns det ju "beskrivning", det har jag fyllt i men inte synns det iallafall... Sedan, hur får jag "mina besökare"??

2008-07-01 @ 20:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0