wedding tickers

vilken kväll...:)

Gårkvällen blev minsann en upplevelse att minnas... Trodde inte när vi begav oss iväg till Vasa att det skulle bli sådär super duper kväll...

Som sagt så åkte vi till Vasa till T:s syster, många julklappar blev det och jultomten kom på besök, har nog en del bilder som ni ska få se...:)
God mat blev det, alldeles för god för idag mår jag inget vidare, har mått dåligt större delen av dagen och jag börjar bli lite smått led på det, vill ju trycka i mej julgodis ju....:)
Tydligen får det vänta lite...:(

Igår gjorde jag en sak som jag aldrig trodde jag skulle göra och det var nog många som blev väldigt överraskad och positivt överraskad över mej...
Har inte visat den sidan av mej tidigare och det var helt otroligt roligt.. jag kommer alltid att minnas denna händelse och om jag mot förmodan skulle glömma det så kommer T:s pappa att påminna mej för han blev nog den som blev mest förvånad...:)

T:s syster fick nämligen singstar abba i julklapp hon har från tidigare haft karaoke men någon har aldrig fått mej att sjunga tidigare och framför allt skulle jag inte komma mej att sjunga framför en massa folk..
Men igår kväll hände det, till en början så tänkte jag att de får mej aldrig att sjunga, men sen när micken kom till soffan där jag satt med T:s föräldrar så kunde jag inte bara hålla mej, T:s syster sjunger ju så jädrans bra och hon prickade nästan varje ton och jag tänkte att jag aldrig kommer att pricka in en ton...
Men när jag väl började så kunde jag ju inte sluta, så jag sjöng tillsammans med T:s syster för det mesta och så fick jag nog med T på några låtar också...:)
Och tro det eller ej så slog jag T:s syster ett par gånger och ju mer jag sjöng så dessto fler poäng och ton träffade jag och jag njöt till fullo och jag var helt mej själv och det var hur underbart som helst...:)
Tusen tack för en underbara kväll och singstar abba rockar fett...:)

Jag har faktiskt sagt åt T att jag skulle vilja ha singstar abba till vår PS3, men han har aldrig trott att jag skulle sjunga, men igår fick han ju se svart på vitt att jag skulle göra det, så han sa faktiskt igår att vi måste köpa den...
Ska bli så skoj...:)
Och från jobbet fick jag ju presentkort och jag vet vad jag kommer inhandla för dem för singstar ska vi ha här hemma...:)
Jag säger då bara det har ni inte prövat så måste ni göra det...:)

Tusen tack igen en gång för en fin kväll som man kommer att minnas länge...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0