wedding tickers

Vad var det jag sa?

Som vanligt så låg man och vände och vred sig i sängen flera timmar igår och sömnen ville aldrig infinna sig...:(
Man låg vaken till långt över ett, närmare två...

Har ni tips om hur man ska somna på söndag kvällarna?
Det är hemskt att alltid gå i en dvala på måndagarna i jobbet...:(

Och varje söndagkväll så före jag lägger mej är jag hur trött som helst och sen när jag äntligen ligger där i sängen så blir jag hur pigg som helst och börjar grubbla på jobbet och vad som skulle behöva göras här och sådant...
Och det är väldigt jobbigt!

Andra kvällar har jag inga som helst problem, men det är söndagarna som är det värsta jag vet...:(

Har ni tips?
Vad gör ni när ni inte får sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0