wedding tickers

Stan och julklappshandel..

Idag så ska jag hoppa i bilen när T beger sej iväg och spela innebandy...
Jag ska vidare till city och kolla in en sista julklapp som vi inte har hittat ännu och jag hoppas att jag finner den idag...:)

Sen så ska vi via svärisarna en sväng.. och sen hem...

Jag tänkte jag skulle få någon ordning på min klädgarderob... hmm det vill sej inte riktigt...
Ska det vara så svårt att hålla ordning bland kläderna...???
Har andra några sådana problem..?

Jag skulle vilja ha ett jätte stort garderob så jag skulle kunna hänga upp allt...
Det är så mycket enklare det...

Nåja, jag får helt enkelt göra det bästa av saken...:P

Nu borde jag börja ställa mej för stadsresan men jag orkar inte riktigt ännu....:)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Amanda

snygg blogg

2008-12-21 @ 09:50:47
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: Laura

En stor garderob skulle verkligen inte vara fel! Jag har så pass mycket kläder vid det här laget att de blir alldeles skrynkliga då de trängs i garderoben! Och ändå så har jag sommarkläderna under sängen nu och tvärtom på sommaren..! :S

2008-12-23 @ 02:12:46
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0