wedding tickers

Stackarn...

Min T är nog riktigt färdig han, han är så sjuk så jag har aldrig varit med om liknande...:(
Igår när jag kom hem från tammerfors hade han över 39 graders feber och var helt färdig, med huvudvärk, sjuk hals och feber som sagt...

Idag skickade jag honom till arbetshälsovården där de tog blodprov och det visade sig att hans infektionsvärde som ska vara under 10 var 77...
Så nu ska han äta antibiotika i 10 dagar och fyra tabletter om dagen....

Jag hoppas verkligen att jag slipper undan detta...:) För jag var ju nyss sjuk!
Men T har nog knappast samma som jag hade så risken är ju stor att jag får det också...:(

Och nästa vecka är det stockholmsresan... vill inte vara sjuk och jag ska inte bli heller...:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Se efter så det inte är körtelfeber, det låter farligt! En kompis pojkvän hamnade in på sjukhus i några dygn p.g.a det..

2008-12-04 @ 19:42:04
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0