wedding tickers

Snö...:)

Jag brukar ju inte överlag gilla snön, men idag gör jag det...:)
För julen ska vara vit och idag kommer det snö, men det kommer säkert att smälta bort igen före det ens hinner bli till något...:(

Söndag idag då och imorgon är det jobb...:/ vet inte om det lockar så mycket när jag vet hur stressigt det kommer att bli....:/ det är en två dagars arbetsvecka som borde vara fem dagar och det är inget vidare....

Är nog lite avundsjuk på de som kan vara lediga från igår fram till den 7 januari...
Vi kan gärna byta om det är någon som vill....:)

Men på mitt jobb så är det nu hela grejen börjar och nu kommer det sitta i till april åtm... sen ska man ju hinna förbereda för semestern också....

Jag ser verkligen framemot sommaren nu och jag har faktiskt redan börjat spana in när jag skulle kunna tänkas ha semester...:P

Tänk er nu att det egentligen är bara 4 månader kvar av detta eländiga vinter, i april kan man redan börja se framåt och längta huvudlöst till sommaren för då är den inte längre långt borta....:) Ååååh vilken härlig tanke...:)

Nu ska jag äta frukost och ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Den blev ju riktigt bra din design :) Angående snön så har de lovat snöväder nu fram till tisdag, och natten till julafton minusgrader :) Så KANSKE vi får en vit jul iallafall, man kan ju alltid hoppas!

2008-12-21 @ 10:21:42
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0