wedding tickers

Nyårslöften...

Kommer/brukar ni ge nyårslöften?

Någongång när jag var mindre så godisstrejkade jag fram till min födelsedag... det vill säga i fyra månader... det var jag och en kompis från friidrottstiden som gjorde det, hon fyller i slutet av april och jag en vecka senare så vi tyckte att det passade sej...

Ännu i denna dag kan jag inte förstå att jag klarade det, jag begriper det inte, idag vet jag inte om jag skulle fixa det, det skulle inte gå.. jag har blivit en riktigt gotte gris som ska ha godis...:P
jag kommer ihåg att jag var sjuk då när vi hade godisstrejken så jag åt några mynthon men det var allt..

Hur kunde man godisstrejka så länge då? det var ju inga som helst problem, klarar man en vecka nu är man stolt...:P

Iår har jag inte funderat på något nyårslöfte, men tanken slog mej när jag läste en artikel... men jag vet inte om jag vågar ge mej i kast med något sådant...
Det skulle vara lättare om man skulle vara två om saken och sen hitta på något som man skulle göra/köpa när man har fixat det... för det skulle ju sporra en att fortsätta...

Så har ni funderat på något nyårslöfte?

Kommentarer
Postat av: Laura

Jag bojkottar alla nyårslöften, det är inte riktigt min grej... :) Jag har aldrig heller godisstrejkat, men jag brukar faktiskt inte äta så mycket godis och sånt heller. Det blir mer kakor och bullar istället. :)

2008-12-23 @ 02:06:10
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0