wedding tickers

Några bilder från igår...:)

Tyvärr har jag ingen bildbevis på att jag sjöng singstar igår.... kanske lika bra det...:p

Men här är några bilder från igår...





Jag före vi åkte iväg...





Lotta och Ida underhöll oss med lite sång...:)





T väntar med spänning på tomten....





"några" julklappar fanns det ju också...





Lotta tycker om att posera framför kameran...:)





Svärmor med Ida, Lotta och Alexandra...





Jultomten kom även och besökte oss där i Vasa och många snälla
barn fanns det också...:)





Och poseras med tomten var ju självklart en sak man måste göra...
Fråga inte hur det kommer sej att jag också sitter där...:P


Kommentarer
Postat av: Laura

Vad roligt ni ser ut att ha haft det! Är de små tjejerna T:s systrar?

2009-01-04 @ 19:34:56
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0