wedding tickers

Lördag...

Det är det idag...
Jag borde få min nya design idag..:)
har redan fått en smyg kik på den och den är så snygg och fräsch....:)
Snart borde den som sagt dyka upp...:)

Har nyss ätit frukost och ska snart börja göra mej i ordning för shoppingrundan på stan idag...:)
Ska bli så skoj,...

Och det var verkligen tur att vi hade stämt träff och jag måste stiga upp tidigt för skulle jag ha sovit en halv timme till så skulle jag ha blivit väckt av grannens förbannade hund som skäller så fort hon sätter ut honom...
Så T fick vakna till den byrackan nu på morgonen, och han var lagom glad han...:P

Nu ska jag göra mej klar!

Ha en bra lördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0