wedding tickers

Länge sen sist...

Det börjar vara ett tag sen jag har skrivit något här...:/
Men jag har inte haft lust och så har jag inte riktigt hunnit heller.. har haft så mycket på jobbet denna vecka så jag håller på att gå i två delar...:/

Men det är så det är nu fram till våren... visst är det en härlig tanke??? nej det är det inte...!

Det har egentligen inte hänt så vansinnigt mycket, men julstressen har kommit för julklapparna har inte varit inhandlade... men idag efter jobbet så åkte T och jag iväg till stan så nu börjar vi ha alla paket...:) och det känns så skönt!
Imorgon ska jag med H till kokkola och shoppa... hoppas på att hitta något nu när jag inte hittade i stockholm.. ska bli kul att spendera en dag i kokkola med H, hon är så påhittig...:)

Men någon julkänsla får jag inte, jag vet inte vad det beror på... och till råga på allt så har allt snö smält bort här idag...:( fy sjutton.. så det blev ju bara värre att få julkänsla...:/
Det var bättre när man var liten...:)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Laura

Jag tror att julen kanske inte betyder så mycket för en i den här åldern. Vi är för gamla för att spänt vänta på julen och öppna våra julkalendrar varje dag, men vi har inga egna barn heller som vi kan glädjas åt att förbereda julen åt. :) Jag tror att den där riktiga julstämningen infinner sig igen då man har egna barn. :)



Jag vet faktiskt inte.. Det är klart att det skulle vara kul att ses, men var och hur? Vårt program är ganska tight då vi väl är i Österbotten. Vi borde vara framme hos mina kusiner i Hopsala på julafton på eftermiddagen, så sover vi över där och på juldagen åker vi till Larsmo (Risöhäll) för att träffa hela släkten. Sedan vet jag inte vad vi gör på kvällen, så då skulle vi eventuellt kunna träffas någonstans om du har tid? :) Vi åker tillbaks till Åbo redan på julannandagen, så..



Kram!

2008-12-20 @ 00:37:18
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0