wedding tickers

Kurs, bloggdesign och sjuk...

Hejsan!

Idag blev det en sen uppdatering...
Har varit tidigt väckning för min del i morn.... 4:30 ringde klockan och då var det full fart på...:/
Jag skull nämnligen med tåget som for 5:37..
Så idag har A och jag varit på kurs i Tammerfors, kom hem för snart en timme sedan...:)
Skönt att vara hemma igen och hoppas att jag inte behöver fara så snabbt på kurs igen...:P

Sen så har jag en ny bloggdesign på gång...:) ska bli så spännande att se vad det blir för jag kunde ju inte bestämma mej för vad jag vill ha så det får bli en överraskning...:)
Spännande spännande...:)

Och så är det en som är sjuk här hemma, min älskling har blivit riktigt förkyld, ja-a det är nog en värre förkylning... kanske angina också...:( blä blä!
Det är nog bäst att han är frisk tills vi åker till stockholm...:)
Men jag har hela tiden sagt att jag tror inte vi kommer iväg till stockholm före vi är vid arlande och har landat med flygplanet...
Så det återstår att se om vi kommer så långt nästa vecka...

Nu ska jag läsa bloggar :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja har å en ny design på G, vilket sammanträffand :P Vem fixar din?

2008-12-04 @ 19:40:10
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0