wedding tickers

Konstig...

Som sagt så har jag varit tidigt ute idag...
Halv åtta så var A och jag på gymmet och vi fick vårt nya gymprogram och jag kan nog säga er att det känns konstigt...
Och programmet värkar vara konstigt... men det kan hända att det känns så eftersom man inte har hunnit pröva den på riktigt ännu...

För idag så gick vi bara igenom alla övningar så vi skulle veta hur vi ska göra...

Så när jag kom hem från jobbet tyckte jag att jag hade fått för lite träning idag så jag begav mig iväg på en snabb 5 km länk och det var skönt först....:)
Det var så himla lätt att springa idag så det var inte klokt, mera sådant tack!

Hörs sen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0