wedding tickers

Jobbar häcken av mej...

Det kan man rent ut sagt säga...
det är inte alls roligt, jag njuter inte det minsta av det...
Skulle göra vad som helst för att få vara ledig och ta igen mej..
För jag är helt ur balans...
Har aldrig tidigare varit som jag är nu...
Det är på väg att gå åt pipan....:(

Igår jobbade jag 12 timmar idag var jag 10,5 timme... och när jag tänker på det börjar jag må jätte dåligt, och hela dagen på jobbet idag har jag mått dåligt och haft allt upp i halsen...

Fy blä säger jag och jag känner här hemma hur stressad jag är och vem går inte det ut över? Jo T så klart och det är inte det minsta roligt...
Och jag vet inte ens varför jag tänder till, det kan vara minsta lilla sak eller ljud så fräser jag till....
Jag är stressad till tusen och jag mår jätte dåligt över det och det blir bara värre och värre....

Förbannat!

Undrar hur morgon dagen blir, jag vill inte somna klockan sju på kvällen på nyårsafton bara för att jag har jobbat på tok för mycket...

Hoho är det ända jag kan säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0