wedding tickers

Hur ska jag kunna vänta?

Det är ännu lite mer än fem dagar före jag slipper iväg eller vi slipper iväg till Stockholm... hur ska jag kunna vänta? jag vil dit nu bums meddetsamma...

Hmm...
Det är långa dagar som är framför och jag hoppas att dagarna går fort som sjutton...:)
I och med att vi bytte hotell igår så kommer vi att bo sjukligt nära drottninggatan...
Nej nu vill jag verkligen dit...:)

Jag har ju alltid haft i mitt bakhuvud att jag skulle vilja bo i stockholm, fråga mej inte varför men det är bara så...
Jag hoppas att jag inte får något värre fel när jag slipper dit och blir helt omöjlig över att jag skulle vilja flytta dit...
För det kommer aldrig hända vare sig jag vill eller ej...:/

Nu skulle jag vilja att klockan slog två så jag skulle få åka iväg till gymmet...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0