wedding tickers

Hemma redan och nyårsafton...

Ja-a idag kom jag hem halv två och det var hur sjuttons skönt som helst...:)
Tänkte att nu får det vara nog att jag åker hem...:)

Så här sitter jag och läser igen mej med bloggkoll.. det är många som har skrivit årsresumé för 2008, men jag tror inte jag orkar med en sån...:P

Tänk så fort detta år har gått... det är ju sjukt, för varje år så tycker jag att det går fortare och fortare...
Hur länge var inte ett sommarlov när man var liten... de var ju oändligt långa...:)
Och hur skönt vara inte det?

Nu går allt i rasande tempo och man är stressad som bara den och det finns inget slut på den...
Ja-a vad ska världen bli till med detta farten?

Ikväll så ska vi tillbringa kvällen hos väldigt goda vänner i Nykarleby...:)
Jag har offrat med så jag kör.. nåja, någongång går ju det också...:)

Så det blir mat och singstar och massa annat säkert...:)

Tror bestämt att jag ska ta med kameran också så det blir bilder...:)

GOTT NYTT ÅR ALLA IFALL VI INTE HÖRS MER DETTA ÅR! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

god fortsättning

2009-01-01 @ 20:37:32
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0