wedding tickers

Godmorgon...

Det är redan en timme sen klockan ringde och nu sitter jag på jobbet....
Idag är det mycket att stå i och det är inte mycket så får gå fel för då hinner jag inte hem till fyra...:/
och så har jag några ärenden på stan också så det är tajt...

Egentligen skulle jag inte ha tid att skriva här heller, men jag måste börja med något som är avslappnat så att jag sen kan ge mej i kast med de mindre avslappnande sakerna...

Jag kan inte fatta att det är i morgon som vi åker till Stockholm, dagen man har väntat på i två månader är nu här...
Ojojoj vad jag hoppas vi kommer få sjutusan till skoj...:)

Nej nu ska jag börja jobba på allvar!

Det glömde jag ju, jag ska ju hälsa på lillen i dag...:):)
Lovar att ta kort så får ni se henne...:)
Ryktet säger att hon är så himla gullig...:)

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0