wedding tickers

Fredag!

Äntligen är det fredag...:)
Så skönt så skönt...:)

T är fortfarande lika dålig så man börjar ju fundera vad som felas, men han har ju iaf medicin nu så vi ska se i helgen om det blir något bättre... annars blir det att uppsöka läkare...
Tycker så synd om min älskling när han är sjuk och under dessa 5 år som vi har varit tillsammans har han aldrig varit sådär... så jag hoppas han är på fötterna snart!

Igår var jag i gymmet och tog det nya programmet och det kändes konstigt men bra på samma gång...:)
Idag har jag lite träningsvärk så något bra var det fastän det var nytt program...:)

Idag ska jag även till frissan och färga och klippa mej, börjar vara ett tag sen nu... så det ska bli finemang...

Sen så har vi ju Idol också...:)

Ha en bra fredag så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Malin

ahaa så hon hade länkat :) nej jag vet inte, hon skickade mejl att jag skulle skicka bild på mej så skulle hon väl börja på. ja kuna int bestäm mej för temat, blir en överraskning :)

2008-12-05 @ 09:13:51
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0