wedding tickers

Detta har jag shoppat...:)

Allt detta har jag handlat idag, nu gör ju inte kameran sin rätt med kläderna...:( men det får duga, måste sen fota när jag har dem på mej...
Nu ser vissa plagg jätte stora och breda ut och så är det inte i verkligheten....

Som sagt har varit i karleby 7 timmar idag...:) så en hel del inshoppades...:)
Nöjd som bara den är jag...:)
Även H shoppade lös...
Det är inte bra att släppa iväg oss två...:P




Dessa skor hittades relativt billigt på rea, och jag kunde inte låta bli dem...:)







Skärpet passar till en del kläder jag inhandlade idag och den är snygg som tusan...:)







Tröjan är funnen vid Seppälä faktiskt, och butiken stände klockan fyra och vi kommer in klockan fyra, jag ser tröjan på en provdocka, jag sliter den från ställningen samt vita tröjan här under och skrärpet... Jag rusar fram till närmaste spegeln och provar där allting och sen kassan fort som sjutton...:) detta var impulsköp minsann och ingen dålig sådan...:)






Denna baströja är bra till allting egentligen....:)






En liten längre tröja som passar till tjocka strumpbyxor, tights, eller leggings eller jeans...:)





Denna ser helt annorlunda ut i verkligheten.. jätte snygg mer skärpet jag köpte samt strumpbyxor...:)





Vilken skönt fleecetröja jag hittade vid H&M, och den kommer jag att ha tillsammans med västen som kommer här efter och även den är inhandlad vid H&M...





Sällan jag köper vitt men denna gång blev det... Jag har VÄLDIGT få plagg som är vit....





Jeans är aldrig lätta att hitta så när man väl hittar ett par som sitter bra och som ser snygga ut ska man köpa, kosta vad det kosta vill skulle man kunna börja ha som motto...:)
tur att min vän H hade ett specialerbjudande när hon jobbar hos KPO så vi fick 40 % på allt...:)





Måste ju handla två par när man ändå var igång...:) även 40 % här också...:)





Sjutton vilka bra kap jag har gjort idag är så nöjd så nöjd...:)


Kommentarer
Postat av: Laura

Vilka fina kläder du har handlat! Speciellt gillade jag den där gråa tröjan från Seppälä, jag har en lite liknande en. :)

2008-12-23 @ 02:11:19
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0