wedding tickers

blivit lidande...

Min träning har minsann blivit lidande på senaste tiden och det är inget vidare måste jag säga...:(
Det är tråkigt att det har blivit så...

Men jag har varit sjuk två gånger på sex veckor och det är inget vidare heller och det har tagit tillbaka en hel del...:(

Förra veckan hade vi faktiskt sluttesterna på PT resan som vi har gjort nu i sex månader så nu är den tiden förbi...
Men testerna visade bättre än förra gången.. så nöjd är jag nog minsann...:)

Men efter testerna blev jag sjuk och det blev stockholm och alltihopa...
Denna vecka har gått i jobbets tecken plus att ha haft flunssa...:(

Så jag beslöt i går att träningen läggs på hyllan tills det nya året börjar och vårterminen börjar vid Sportis nämligen 7 januari, då tar jag tag i det igen då är julen och dess stressmoment över...:)

Men självklart kommer jag att röra på mej, men gymmet och pass kommer inte att besökas, det är nog uteaktiviteter som gäller...

Det är inte så lätt när man inte hittar tiden eller ens har tid för sej själv, då blir allt lidande, så jag tror denna lösning är perfekt just nu...

Sen är det ju en annan femma hur mitt jobb tillåter träningen nu när det blir så stressigt... men jag kommer ta mej tid, för man mår mycket bättre när man tränar och håller sej igång...

Så tiden ska jag minsann ta mej även fast det är hur stressigt som helst på jobbet...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0