wedding tickers

Alldeles för mycket...

Det är ett tag sen jag har skrivit och egentligen skulle jag inte ha tid nu heller...
Men nåja, jag skriver ner några rader...

Det händer så mycket och det är en massa stress nu före vi ska iväg till Stockholm så jag vet inte om jag ens hinner med själv...:P

På jobbet är det väldans mycket, har åkt i väg till sju flera mornar nu och även i morgon....
Så jag sover väl nu när det är final i Idol på fredan...:/

Imorgon efter jobbet är det mycket att stå i.. då ska vi nämnligen och hälsa på lillflickan...:) ÄNTLIGEN:)
sen blir det att packa och få med allt för på fredag åker vi...:)

Nu måste jag sluta....

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0