wedding tickers

Alldeles åt pipan...

Ja-a denna vecka är nog alldeles åt pipan...:(

Det är så mycket nu så jag vet inte vilken ända man ska börja i...:/
Jag har mycket på jobbet, mycket på G hemma, vi ska till stockholm på fredag, man är allmänt helt slut...:(

Och jag vill ju hinna hälsa på mitt nya "barn" också före vi åker iväg.. men som det ser ut nu så blir det nog inte nå före torsdag...:/ Men då ska jag och hälsa på dem om jag så ska ha opackad väska ännu...:p för då ska jag!

Varför har ingen meddelat mej att julkorten ska skickas denna vecka???
Hoho, det diskuterades vilt vid kaffebordet nu på morgonen och då var det någon som sa att julkorten ska skickas och jag bara VAD? Vi har inte fått något kuvert i år så därför har jag inte haft en blåblek om när de ska skickas...
Och i mitt huvud är det väldigt länge till julen ännu...:)

För julklapparna är ännu oköpta, jag har inte köpt en endaste en.....:/

Nu ska jag fortsätta stressa!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0